X FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU - optymalizacja, ekspansja, ewolucja, progres
18 października 2016 - 20 października 2016 (3 dni)
Wieliczka

X FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU - optymalizacja, ekspansja, ewolucja, progres

W dniach 18-19-20 października 2016 roku odbyło się multibranżowe Jubileuszowe X FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU.

Na przestrzeni dziesięciu lat mieliśmy okazję obserwować, jak rola, definicja i zakres utrzymania ruchu podlegają przeobrażeniom. Program tegorocznej edycji obejmował tematy związane z nowoczesnymi strategiami utrzymania ruchu (to przede wszystkim predykcja i prewencja), modelami optymalnego utrzymania ruchu, optymalizacją systemów, procesów, kosztów i rozwiązań technicznych.

Wszystkie prelekcje oparte były na studiach przypadków, prezentujące najlepsze rozwiązania od strony bardzo praktycznej. Istotnym uzupełnieniem części merytorycznej forum było techniczne zwiedzanie dwóch zakładów o skrajnie odmiennej produkcji:

  • Coca-Cola HBC Polska
  • Nexteer Automotive Poland

Bardzo dziękujemy Zarządom powyższych firm za umożliwienie odwiedzenia zakładów oraz profesjonalne przygotowanie spotkania i bardzo miłe przyjęcie. Uprzejmość, zaangażowanie merytoryczne, wiedza i doświadczenie wszystkich pracowników zrobiły ogromne wrażenie na Uczestnikach spotkania.

Spotkanie sprzyjało dyskusjom, uczestnicy podkreślali wysoką jego wartość merytoryczną, a także fakt, że prelegenci udzielali konsultacji, co stanowiło inspirację do rozwiązania codziennych problemów. Uzupełnieniem konferencji była kolacja, która w miłej atmosferze pozwoliła na nawiązanie relacji biznesowych.

Dziękujemy również Patronom Medialnym i Partnerowi Stolika Tematycznego wydarzenia za współpracę, jak również za udostępnienie czasopism branżowych i materiałów Uczestnikom forum.

Bardzo dziękujemy Uczestnikom za opinie po FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU. Poniżej zamieściliśmy kilka z kilkudziesięciu z nich oraz zdjęcia ze spotkania.

 

Opinie Uczestników o wizycie w Coca-Cola HBC Polska:

COCA-COLA HBC POLSKA

„Zwiedzanie dobrze zaplanowane. Osoby oprowadzające ciekawie przedstawiły swój zakład. Odpowiedzi na pytania były rzeczowe i wyczerpujące. Odniosłem bardzo dobre wrażenia.”

„Prezentacja w firmie Coca-Cola:  oprócz przedstawienia specyfikacji i zakresu działania tej firmy dosyć szczegółowo przedstawiono specyfikację pracy Działu Utrzymania Ruchu wraz z funkcjonowaniem magazynu.”

„Dobre merytorycznie przygotowanie osób oprowadzających. Interesująca wizyta na warsztacie UR. Kierownik bardzo chętnie dzielił się z nami swoim doświadczeniem. Powstał bardzo ciekawy panel dyskusyjny.”

„Produkcja bardzo dobrze pokazana dla zwiedzających. Warto obejrzeć inną specyfikę produkcji (różną od automotive).
Jestem zadowolony, że mogłem zobaczyć jak funkcjonuje firma od wewnątrz i z jakimi problemami boryka się dział techniczny i UR. Polecam wizytę w Coca-Coli.”

„Polecam wizytę w zakładzie. „Ludzi nie widać, a produkcja idzie”.”

 

Opinie Uczestników o wizycie w Nexteer Automotive Poland:   

NEXTEER AUTOMOTIVE POLAND

„Przejście po zakładzie uważam za dobrze i bezpiecznie zorganizowane. Super przedstawiony i zaprezentowany produkt firmy. Dobrze pokazany sposób kontroli wyrobu. Dla Służb Utrzymania Ruchu pokazana struktura organizacji, która jest inna (różna) w innych zakładach. Bardzo miła atmosfera, dobra organizacja podczas zwiedzania produkcji. Uważam, że warto odwiedzić ten zakład.”

„Wizyta przeprowadzona w czytelny sposób. Wyjaśnienia na pytania – wyczerpujące. Przedstawienie zakresu produkcji zakładu – bardzo dobre. Warsztat mechaniczny – pokazano podczas zwiedzania, co jest rzadkością.”

„Osoby prowadzące grupę po zakładzie wykazały pełen profesjonalizm podczas przekazywania informacji o firmie. Informacje były ciekawe i wyczerpujące. Odniosłem bardzo dobre wrażenia.”

„Zwiedzanie zakładu organizacyjnie dobrze przygotowane. W czasie zwiedzania była możliwość przyjrzenia się głównym procesom realizowanym na produkcji. Osoby oprowadzające szczegółowo opowiedziały o procesach i odpowiadały na pytania. Bardzo interesująca była prezentacja z działu poprawy, a także z centrum analizy. Wizyta w fabryce dała mi możliwość pogłębienia wiedzy.”

„Bardzo podobna specyfika zakładu do obecnego mojego zatrudnienia i podobne problemy. Część rozwiązań zamierzam wdrożyć u siebie.”

MOVIDA

Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?