ZAKUPY W PRZEMYŚLE, luty 2018

Kategoria: 
Zakupy - Administracja
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszamy do udziału w unikatowym masterclass „Zakupy w Przemyśle – strategie, trendy, wyzwania”, które odbędzie się w dniach 20-21 lutego 2018 roku w Warszawie. 

Projekt skierowany jest do osób zarządzających zakupami w ZAKŁADACH PRODUKCYJNYCH.

W programie konferencji koncentrujemy się tym razem szczególnie na kierunkach rozwoju funkcji zakupowej, podejściu strategicznym, nowoczesnym zarządzaniu projektem zakupowym oraz wypracowania efektywnych zasad współpracy z dostawcami. Rośnie świadomość roli działu zakupów w organizacji: z badań wynika, że bardzo istotna jest współpraca strategiczna i partnerska realizacja celów biznesowych w organizacji. Zapraszamy do analizy i dyskusji jak usprawnić proces zakupowy oraz jak wykorzystać potencjał zakupów do budowania wartości przedsiębiorstwa.

Zróżnicowany program merytoryczny zostanie dopełniony wizytą w zakładzie Technicolor Polska Sp. z o. o. w Piasecznie. ZWIEDZANIE POPROWADZĄ PRAKTYCY, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią szczegółowe informacje merytoryczne.

Spotkania MOVIDA to nie tylko merytoryczne prelekcje na najwyższym poziomie, ale również połączone z kolacją autorskie wieczory integracyjne gwarantujące możliwość wymiany doświadczeń, nawiązanie kontaktów i miłe spędzenie czasu w doborowym towarzystwie.

Serdecznie zapraszamy,

Katarzyna Dutkalska
Project Manager
Izabella Kiriczok
Prezes

 

Kluczowe tematy 

Wiodące tematy, które zostana poruszone podczas spotkania:

  • nowoczesne STRATEGIE ZAKUPOWE
  • EFEKTYWNOŚĆ procesów zakupowych i ich wpływ na wynik finansowy przedsiębiorstwa
  • optymalizacja procesów zarządzania zakupami
  • MIEJSCE działu zakupów w organizacji
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w zespołach zakupowych: efektywne wdrożenie struktur zakupowych
  • ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI – analiza ryzyka, budowanie relacji i rozwój produktu
  • zarządzanie RYZYKIEM FINANSOWYM DOSTAWCY
  • AKTYWNE POZYSKIWANIE INNOWACJI jako nowy potencjał rozwoju funkcji zakupowych
  • VALUE OF PROCUREMENT: współpraca strategiczna i partnerska realizacja celów biznesowych w organizacji
  • zapobieganie nadużyciom w procesach zakupowych
  • kierunki rozwoju funkcji zakupowej – panel dyskusyjny
Profil uczestników 

Forum ZAKUPY W PRZEMYŚLE skierowane jest m.in. do:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zaopatrzenia
  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów obszaru Logistyki
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Specjalistów ds. Zaopatrzenia, Zakupów i Logistyki
  • Planistów i Specjalistów odpowiedzialnych za efektywność gospodarki materiałowej, controlling
  • Osób odpowiedzialnych za politykę współpracy z dostawcami
  • Osób zajmujących się logistyką, planowaniem produkcji, inżynieringiem
  • Kupców strategicznych
  • Osób z działu sourcingu
Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • transport do zakładu
  • zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) oraz dwie wspólne kolacje z grami integracyjnymi
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 
Justyna Jagiełło
Key Account Manager
jjagiello[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy: