MEDIA TECHNICZNE W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, styczeń 2018

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Zapraszamy na masterclass MEDIA TECHNICZNE W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM – PODEJŚCIE HOLISTYCZNE, które odbędzie się w dniach 23-24-25 stycznia 2018 r.

Podejście holistyczne do wyzwania, jakie stanowi zarządzanie obszarem mediów technicznych to poziom wyżej, niż zarządzanie kompleksowe, o którym mówiono do tej pory. Polega ono na takim podejściu systemowym, gdzie działania podjęte względem jednego lub grupy mediów mają pozytywny wpływ na pozostałe, tworząc jeden współdziałający funkcjonalny i oszczędny organizm. Nasze badania wskazują, że jest to kierunek, w którym podążają najnowocześniejsze zakłady, a który jawi się jako nieunikniona – i niedaleka zarazem – przyszłość.

Zaproszeni eksperci – praktycy, którzy na przestrzeni ostatnich lat wdrażali działania usprawniające, obniżające koszty, zwiększające bezpieczeństwo w swoich przedsiębiorstwach, przedstawią Państwu szereg skutecznych narzędzi i instrumentów optymalizujących wykorzystanie mediów w zakładach.

Starannie wybraliśmy dla Państwa prezentowane case studies. Wybór analizowanych mediów jak i zakładów prezentujących swoje rozwiązania nie był przypadkowy – inspiracją były rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za infrastrukturę zakładów oraz szeroki wachlarz mediów technicznych.

Najistotniejszym kryterium wyboru była skuteczność, jakość oraz uniwersalność zastosowania wdrożonych rozwiązań – niezależna od branży, a także stopnia nowoczesności zakładów.

Jestem przekonana, że udział w tym spotkaniu będzie dla Państwa cennym doświadczeniem i możliwością uzyskania praktycznych wskazówek do zastosowania w Państwa codziennej pracy.

PS. Starannie wyselekcjonowane przykłady tworzą mapę największych możliwości optymalizacyjnych w firmach

Izabella Kiriczok
Prezes

 

Kluczowe tematy 

Masterclass MEDIA TECHNICZNE W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM to:

 

  • niepowtarzalny, autorski program
  • starannie dobrane grono prelegentów-praktyków
  • 3 dni dyskusji w gronie najlepszych ekspertów
  • przekrojowe tematy
  • systemowe rozwiązywanie problemów
  • przedstawiciele różnych branż i środowisk
  • praktyczność zagadnień
  • proste rozwiązania skomplikowanych problemów
  • przedstawiane problemy dotyczące zakładów z różnych branż
  • biznesowo-integracyjne wieczory networkingowe
Profil uczestników 

Na spotkaniu MEDIA TECHNICZNE W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM spotkają Państwo:

  • Dyrektorów, Managerów Działu Energetycznego
  • Kierowników Zakładów Energetycznych
  • Głównych Inżynierów ds. Zarządzania Mediami
  • Managerów Obszaru Urządzeń Energetycznych
  • Technologów ds. Gospodarki Mediami Przemysłowymi
  • Głównych Energetyków
  • Dyrektorów, Managerów Utrzymania Ruchu
  • Mistrzów Utrzymania Ruchu
  • Dyrektorów, Managerów Technicznych
  • Kierowników Serwisu Technicznego
  • Dyrektorów, Managerów Infrastruktury
  • Inżynierów Projektu
  • Dyrektorów, Managerów Produkcji
  • Dyrektorów, Managerów Zakładu
  • Dyrektorów, Managerów ds. Utrzymania Obiektu
  • Dyrektorów, Managerów ds. Strategii i Rozwoju
  • Kierowników ds. Automatyki Przemysłowej
  • Kierowników ds. Instalacji Przemysłowych
Partnerzy 

Gospodarz FACTORY SESSION:

Gostyńska huta szkła jest częścią Ardagh Group – globalnego lidera wśród dostawców opakowań szklanych i metalowych dla głównych, światowych marek branży spożywczej, napojowej i towarów konsumpcyjnych. Grupa Ardagh posiada 109 zakładów produkujących opakowania szklane i metalowe w 22 krajach, zatrudnia ok. 23 500 osób, a wartość jej łącznej rocznej sprzedaży wynosi w przybliżeniu 7,7 miliarda euro.

Początki gostyńskiej huty sięgają 1922 roku. Wówczas produkcja opakowań odbywała się ręcznie – główny produkt stanowiły butelki do piwa. Dziś gostyńska huta szkła produkuje ok. 1 750 000 wyrobów dziennie! To nowoczesny park maszynowy, w którym zatrudnienie znajduje 320 osób. Na asortyment huty szkła składają się słoiki oraz butelki w kolorze białym (bezbarwnym).

 

Partnerzy STOLIKÓW TEMATYCZNYCH:

ELMARK Automatyka to sprawdzony dostawca innowacyjnych rozwiązań i urządzeń automatyki przemysłowej wykorzystywanych m.in. w projektach optymalizujących zużycie mediów energetycznych. Szeroka oferta firmy pozwala zapewnić klientom kompletne rozwiązania w szerokim zakresie aplikacyjnym.

ELMARK AUTOMATYKA jest autoryzowanym dystrybutorem m.in. komputerów przemysłowych, panelowych i kompaktowych, sterowników PLC, modułów I/O, oprogramowania HMI/ SCADA, systemów wizyjnych, rozwiązań komunikacyjnych, urządzeń zasilających i wielu innych. Od kilkunastu lat prowadzi również szkolenia z zakresu sprzętu ADVANTECH, Rockwell Automation, Moxa, ICONICS oraz Unitronics. Firma zapewnia profesjonalne wsparcie techniczne oraz usługi serwisowe w siedzibie firmy. 

 

 

Firma AS Instrument Polska to wyłączny przedstawiciel na rynku polskim szwedzkiej firmy SPM Instrument AB i upoważniony Easy-Laser AB.

 

Partnerzy Medialni:

   

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) oraz wspólne kolacje
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

 

Maciej Pietruczuk
Key Account Manager
mpietruczuk[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38
Rafał Wiącek
Key Account Manager
rwiacek[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

 

 

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy: