LOGISTYKA WEWNĘTRZNA W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, marzec 2018

Kategoria: 
Logistyka - Dystrybucja - Magazyn
Szanowni Państwo 

Logistyka wewnętrzna stanowi niezwykle istotny element organizacji, stawia także przed osobami nią zarządzającymi trudne i odpowiedzialne zadania. Optymalizacja, podnoszenie efektywności, niezawodność oraz właściwe zarządzanie zasobami materiałowymi i ludzkimi to tylko niektóre z wyzwań, jakie stoją przed Państwem.

Podczas spotkania Masterclass Logistyka wewnętrzna w zakładzie produkcyjnym, które odbędzie się w Wrocław w dniach 6-8 marca 2018 roku będą Państwo mieli unikatową okazję do poznania sprawdzonych rozwiązań, analiz opłacalności wdrożonych działań, innowacji i prezentacji systemowej analizy funkcjonowania logistyki wewnętrznej w znakomicie zarządzanych zakładach produkcyjnych.

Spotkanie zostało poprzedzone licznymi rozmowami i przygotowane w oparciu o Państwa sugestie dotyczące tematów uznanych przez Państwa za ważne i interesujące. Wzbogaciliśmy je także o unikatową interaktywną grywalizację LEAN, która pozwoli na odkrycie nowych możliwości dobrze Państwu znanych narzędzi.

Tematem przewodnim spotkania będzie zapewnienie sprawnego działania logistyki wewnętrznej, podnoszenie jej efektywności oraz optymalizacja funkcjonalna i kosztowa. Przedstawione także zostaną rozwiązania logistyczne funkcjonujące w znakomicie zarządzanych firmach.

Różnorodność prezentowanych zakładów, zarówno jeśli chodzi o ich wielkość, jak branżę i wiek, da dodatkową szansę na znalezienie inspiracji do rozwiązania własnych problemów. Wieloletnie i zróżnicowane doświadczenie wybitnych ekspertów-praktyków jest gwarancją pozyskania wiedzy, poznania doświadczeń, zaczerpnięcia inspiracji, udziału w ciekawych dyskusjach i wykorzystania cennych praktyk do doskonalenia własnych procesów.

Jesteśmy przekonani, że spotkanie to pozwoli Państwu poszerzyć swoje doświadczenia w gronie najlepszych. Ożywione dyskusje z praktykami z różnych branż oraz wieczorne spotkania integracyjno-networkingowe w nieformalnej atmosferze pozwolą na wymianę doświadczeń oraz nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.

Zachęcamy do zapoznania się z programem spotkania przedstawionym w dalszej części broszury. Znajdą w niej Państwo więcej informacji odnośnie omawianych tematów, prelegentów z wiodących firm, którzy podzielą się doświadczeniami. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 626 02 62 lub adresem sekretariat[at]movida.com.pl.

Serdecznie zapraszam,

Izabella Kiriczok
Prezes
Kluczowe tematy 

Wiodące tematy:

  • strategia i praktyka organizacji logistyki wewnętrznej: rozwiązania procesowe, organizacja pracy załogi, najlepsze praktyki
  • narzędzia do zarządzania logistyką wewnętrzną, ich przydatność oraz efektywność
  • innowacyjne rozwiązania usprawniające logistykę wewnętrzną – systemowe, informatyczne, organizacyjne
  • optymalizacja procesów logistyki wewnętrznej
  • zastosowanie narzędzi Lean do podniesienia efektywności logistyki wewnętrznej
  • optymalizacja gospodarki magazynowej dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań
  • optymalizacja transportu wewnętrznego, rozwiązania alternatywne w stosunku do najpowszechniejszych środków transportu – analiza wykorzystania oraz kosztów, metody optymalizacji wykorzystania już posiadanych
Profil uczestników 

NA MASTERCLASS SPOTKAJĄ PAŃSTWO:

  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki Wewnętrznej
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Magazynowania
  • Kierowników Zespołu Gospodarki Materiałowej i Magazynowej
  • Dyrektorów oraz Kierowników ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Dyrektorów oraz Kierowników Produkcji i Magazynów
  • Kierowników i Koordynatorów Działu Przygotowania Produkcji
Partnerzy 

Partner:

Firma Harris Products Group powstała z połączenia dwóch silnych podmiotów: Harris Calorific oraz J.W. Harris. Harris Calorific jest producentem sprzętu do cięcia, podgrzewania oraz lutowania twardego i miękkiego, natomiast J.W. Harris materiałów dodatkowych do lutowania twardego i miękkiego, przez co Harris Products Group jest jedynym kompleksowym dostawcą w branży. W wyniku tego połączenia powstał również wysoko wykwalifikowany dział obsługi klienta zapewniający klientom firmy Harris najlepszy serwis.

Harris Products Group ma międzynarodowy charakter, posiada swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Meksyku i Brazylii. Dzisiaj firma Harris jest dumna z dostarczania najwyższej jakości materiałów i sprzętu do cięcia, lutowania oraz spawania do ponad 95 krajów. Harris Products Group należy do holdingu Lincoln Electric, światowego lidera w branży spawalniczej.

 

Partner STOLIKA TEMATYCZNEGO:

IBCS Poland to dostawca rozwiązań opartych o kody kreskowe i RFID. IBCS Poland wspiera polskie i międzynarodowe firmy w podniesieniu efektywności procesów logistycznych poprzez skuteczne wdrażanie rozwiązań informatycznych i usług doradczych. Firma współpracuje z najdynamiczniej rozwijającymi się organizacjami z sektora handlowego, transportowego, spożywczego, motoryzacyjnego, produkcyjnego, farmaceutycznego i wielu innych.

 

Partnerzy Medialni:

   
       

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • transport do zakładu
  • zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) oraz dwie wspólne kolacje z grami integracyjnymi
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager
amrozowicz[at]movida.com.pl
tel. +48 22 696 74 82
fax +48 22 626 81 38

Marcin Horodelski
Head of KAM Group
mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy: