BEZPIECZEŃSTWO W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM, marzec 2018

Kategoria: 
Logistyka - Dystrybucja - Magazyn
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszamy do udziału w pierwszej edycji unikatowego spotkania masterclass „BEZPIECZEŃSTWO W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM”, które odbędzie się w dniach 13-14-15 marca 2018 roku.

Tematem przewodnim spotkania będą aktualne wymagania prawne, rozwiązania techniczne, trendy i innowacje w zapewnieniu bezpieczeństwa w magazynie i centrum logistycznym, a także obecnie mocno eksplorowany obszar: automatyzacja a bezpieczeństwo.

Omówimy dogłębnie problematykę SKŁADOWANIA PRODUKTÓW, jak i zarządzania całą INFRASTRUKTURĄ TECHNOLOGICZNĄ z uwzględnieniem NAJWYŻSZYCH PARAMETRÓW BEZPIECZEŃSTWA.  

Jesteśmy przekonani, że wieloperspektywiczne ujęcie kluczowych zagadnień pozwoli Państwu poszerzyć swoje doświadczenia w gronie najlepszych. Ożywione dyskusje z praktykami z różnych branż oraz wieczorne spotkanie w nieformalnej atmosferze pozwolą na wymianę doświadczeń oraz nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.

Zachęcamy do zarezerwowania terminu spotkania w kalendarzu. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska@movida.com.pl.

Serdecznie zapraszamy,

Katarzyna Dutkalska
Project Manager
Izabella Kiriczok
Prezes

 

Kluczowe tematy 
  • SYSTEMY ZARZĄDZANIA bezpieczeństwem w magazynie – WDRAŻANIE, AUDYTOWANIE
  • WSPÓŁPRACA Z ZARZĄDEM I NAJWYŻSZYM KIEROWNICTWEM; odpowiedzialność kierownictwa w wyznaczaniu celów związanych z bezpieczeństwem
  • INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA zapewniające bezpieczeństwo w MAGAZYNIE ZAUTOMATYZOWANYM
  • audyt bezpieczeństwa w magazynie/PRZEGLĄDY regałów magazynowych
  • UNIKANIE ZAGROŻEŃ związanych z używaniem cieczy palnych i substancji niebezpiecznych
  • WYMOGI PRAWNE I ROZWIĄZANIA TECHNICZNE w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w magazynie
  • bezpieczeństwo pracy w TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM
  • odpowiedzialności prawne za szkody wynikające z NIEPRAWIDŁOWEGO UNIERUCHOMIENIA ŁADUNKÓW
  • kierunki rozwoju systemów dla zapewnienia bezpieczeństwa – PRZEMYSŁ 4.0 a BEZPIECZEŃSTWO w magazynie
Profil uczestników 

Spotkanie "BEZPIECZEŃSTWO W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM" dedykowane jest:

  • Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
  • Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
  • Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
  • Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
  • Dyrektorom i Kierownikom BHP
  • Dyrektorom ds. Inwestycji
  • Kierownikom Zespołów Magazynów
  • Regional Warehouse Managerom
Partnerzy 

Partner STOLIKA TEMATYCZNEGO:

ASD Systems to polski producent nowatorskich urządzeń vendingowych. Misją firmy jest optymalizacja zarządzania gospodarką magazynową w firmach Klientów, dzięki wykorzystaniu autorskich, w pełni zautomatyzowanych maszyn wydających.

Aautomaty firmy ASD Systems mogą wydawać produkty każdego typu, od środków BHP, przez narzędzia i materiały pomocnicze, po artykuły biurowe i eksploatacyjne – wszystko to, co w firmach produkcyjnych generuje koszty i powinno znajdować się pod kontrolą.

 

Partner:

Koalicja Bezpieczni w Pracy zawiązana została z inicjatywy firm CWS-boco Polska, PW Krystian, LafargeHolcim oraz TenCate Protective Fabrics w 2014 roku, w celu promowania kultury bezpieczeństwa w miejscu pracy wśród pracowników i pracodawców. W 2015 roku do grona Koalicjantów dołączyła firma SEKA.

Priorytetem Koalicji jest zbudowanie najważniejszej w Polsce inicjatywy związanej z tematyką BHP. Cel ten będziemy realizować poprzez promowanie dobrych praktyk, informowanie o aktualnych wymogach prawnych oraz korzyściach wynikających z wdrażania wysokich standardów w zakresie bezpieczeństwa - zarówno za pośrednictwem portalu, jak i publikacji w mediach.

 

Partnerzy Medialni:

 

 
       

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • transport do zakładu
  • zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) oraz dwie wspólne kolacje z grami integracyjnymi
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
jjanowska[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 696 74 82
fax: (+48 22) 626 81 38
Katarzyna Fila
Key Account Manager
kfila[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy: