LOGISTYKA WEWNĘTRZNA W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM - optymalizacja, efektywność, niezawodność - wyzwania i rozwiązania
6 grudnia 2016 - 8 grudnia 2016 (3 dni)
Wałbrzych

LOGISTYKA WEWNĘTRZNA W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM - optymalizacja, efektywność, niezawodność - wyzwania i rozwiązania

W dniach 6-7-8 grudnia br. w Wałbrzychu odbyło się masterclass „LOGISTYKA WEWNĘTRZNA W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM”.

Podczas tego spotkania oprócz, jak zawsze, merytorycznych prelekcji uczestnicy spotkania mogli obejrzeć na żywo procesy logistyczne zachodzące w zakładzie TOYOTA Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o. w Wałbrzychu. Dziękujemy bardzo Zarządowi firmy za umożliwienie odwiedzenia zakładu oraz profesjonalne przygotowanie spotkania i bardzo miłe przyjęcie. Uprzejmość, zaangażowanie merytoryczne, wiedza i doświadczenie wszystkich pracowników zrobiły ogromne wrażenie na Uczestnikach spotkania.

Przedstawione zostały rozwiązania logistyczne funkcjonujące w znakomicie zarządzanych firmach. Spotkanie to pozwoliło Uczestnikom poszerzyć swoje doświadczenia w gronie najlepszych.

Ożywione dyskusje z praktykami z różnych branż oraz wieczorne spotkanie w nieformalnej atmosferze pozwoliło na wymianę doświadczeń oraz nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.

Bardzo dziękujemy Uczestnikom i Prelegentom za aktywny, pełen dyskusji udział i wspólnie stworzoną, miłą atmosferę.

Dziękujemy również Patronom Medialnym i Partnerowi Stolika Tematycznego wydarzenia za współpracę, jak również za udostępnienie czasopism branżowych i materiałów Uczestnikom masterclass.

Do zobaczenia na kolejnych naszych konferencjach.

Bardzo dziękujemy Uczestnikom za opinie po masterclass. Poniżej zamieściliśmy kilka z kilkudziesięciu z nich oraz zdjęcia ze spotkania.

Opinie uczestników po zwiedzania zakładu TOYOTA Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.:

TOYOTA MOTOR MANUFACTURING POLAND Sp. z o.o.

„Ciekawe doświadczenie i spotkanie z praktykami logistyki. Duża cierpliwość osób oprowadzających w odpowiadaniu na pytania. Dla mnie jak najbardziej oba aspekty ważne.”

„Bardzo dobra organizacja całości i przygotowania stacji wewnątrz firmy. Umiejętność przekazania informacji na oczekiwanym poziomie. Firma czysta, widoczne przestrzeganie 5S. Kierownik Logistyki – bardzo dobra znajomość przepływów oraz tematów logistycznych. Ogólnie wielki pozytyw.”

„Profesjonalnie zorganizowane przejście po strefach produkcji. Osoby oprowadzające kompetentne, znające problematykę (oddanie sprawie firmy „sercem i duszą”). Świetne zarządzanie potencjałem ludzkim.”

„Bardzo dobrze zorganizowana, logiczny układ odwiedzanych w fabryce stanowisk, osoby oprowadzające chętnie dzieliły się wiedzą. Dużym plusem było pozostawienie czasu na dyskusję po wizycie. Zestawy słuchawkowe konieczne, świetnie, że o to zadbaliście.”

„Zakład bardzo duży, wydaje się, że wszystko w nim jest zorganizowane na najwyższym poziomie. Oprowadzający jak najbardziej w porządku, rzeczowo i konkretnie udzielają odpowiedzi na postawione im pytania.”

„Wizyta zorganizowana dobrze, możliwość zobaczenia całego przekroju hali produkcyjnej i procesów. Osoby oprowadzające bardzo dobrze przekazujące informacje.”

„Interesujące rozwiązania. Świetnie rozwiązana dostawa komponentów na linii produkcyjnej. Super wizualizacja strefy wysyłek. Bardzo dużo wskaźników produkcyjnych.”

„Osoby oprowadzające posiadały dużą wiedzę praktyczną i widać było ich olbrzymią świadomość tego jak działają systemy i firma.”

„Bardzo ciekawe zwiedzanie pokazujące możliwości i kierunek optymalizacji.”

 

PATRONI MEDIALNI:

MID – MAGAZYNOWANIE I DYSTRYBUCJA

TOP LOGISTYK

Top Logistyk to pierwsze na rynku czasopismo kierowane do grupy zawodowej logistyków traktujące o problemach profesji, którą się zajmują.

Sposób postrzegania logistyki i logistyków w firmach stale ewoluuje, nadając im coraz wyższą rangę. Logistyk – niegdyś funkcja dodatkowa, przypisywana do struktur administracyjnych – stał się pełnoprawnym zawodem, a zarazem odpowiedzialnym stanowiskiem w strukturach zarządczych firm i nadal kształtuje swój zawodowy etos. To zjawisko potęguje fakt, że wiele firm zmienia dziś model zarządzania ze strategii logistycznej do pojmowania logistyki jako strategii przedsiębiorstwa, która zapewnia jej konkurencyjność.

Logistyk potrzebuje zatem szerokiej wiedzy, informacji z pewnych źródeł, poznawania innowacyjnych trendów i koncepcji, ponieważ jego umiejętności muszą nadążać za dynamicznie zmieniającymi się wymaganiami rynku. Top Logistyk stricte ukierunkowany na tę grupę odbiorców dostarcza fachowej wiedzy na wysokim poziomie merytorycznym.

 

MOVIDA

Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?